تایجی کفش آدیداس ۱۴۰۲ دخترانه اصل / معرفی بهترین کفش آدیداس 2023 - تایجی

کفش آدیداس ۱۴۰۲ دخترانه اصل / معرفی بهترین کفش آدیداس ۲۰۲۳، کفش آدیداس اصل ۱۴۰۲ – ۲۰۲۳، معرفی انواع مدل کفش های آدیداس زنانه شیک و ساده و ظریف، بهترین و جدیدترین کفش های زنانه adidas

کفش آدیداس ۱۴۰۲

کفش آدیداس ۱۴۰۲

در سال ۱۹۲۰ آدولف داسلر جوان بيست ساله آلمانی شروع به ساخت کفشهای ورزشی کرد و سعی کرد که کفشهای زيبا و با کيفيت را توليد کند. پس از استقبال خوب و شناخته شدن محصولات او، آدولف به فکر ثبت شرکت و پيدا کردن نامی برای محصولات خود افتاد. چون خانواده و دوستان او را آدی صدا می کردند او از سه کلمه از نام خانوادگی خود استفاده کرد، و نام آديداس را برای شرکت و محصولات خود برگزيد.

در ادامه جدیدترین و شیک ترین کفش های ورزشی و اسپرت زنانه و دخترانه آدیداس مدل ۱۴۰۲-۲۰۲۳ نمایش داده می شود.

کفش آدیداس ۱۴۰۲
کفش آدیداس ۱۴۰۲

ورزش کردن با کفش نامناسب می‌تواند آسیب‌های متعددی برای جسم شما به دنبال داشته باشد. به‌خصوص اگر بخواهید ورزش‌هایی مثل دویدن را برای مدت طولانی و هر روز انجام دهید. پادرد، کمردرد، سندروم زانوی دونده و… از مشکلاتی است که می‌تواند به‌خاطر پوشیدن کفش ورزشی نامناسب ایجاد شود. اگر قصد دارید ورزش کردن و دویدن را شروع کنید، اولین قدم، خرید کفش ورزشی خوب است.

کفش آدیداس ۱۴۰۲
کفش آدیداس ۱۴۰۲

ما بیشتر زمان روز را کفش به‌پا داریم. برای موقعیت‌های مختلف، کفش‌های متفاوتی طراحی و تولید می‌شود و کفش ورزشی یکی از پرمصرف‌ترین انواع کفش‌ها است. کفش یکی از مهم‌ترین بخش‌های پوشش ماست که راحتی و کیفیت آن نقش مهمی در سلامت جسمی ما دارد.

کفش آدیداس ۱۴۰۲
کفش آدیداس ۱۴۰۲

کفش درست مثل فونداسیون یک بنا است. اگر فونداسیون یک بنا خوب نباشد، ساختمان محکمی نخواهید داشت. بسیاری از کسانی که کمردرد را تجربه می‌کنند، به این دلیل است که کفش نامناسبی می‌پوشند. اگر کفش شما مانع از این شود که ستون فقرات شما در حالت خنثی قرار بگیرد، می‌تواند در طولانی‌مدت، انواع مشکلات فیزیکی را در قسمت کمر و ستون فقرات ایجاد کند.

علاوه‌بر‌این، فشاری که بر اثر پوشیدن کفش نامناسب به پاشنه‌ی پا وارد می‌شود، می‌تواند باعث کمردرد شود. کفش‌های استاندارد ورزشی، ساختاری برای کاهش این فشار دارند.

کفش آدیداس ۱۴۰۲
کفش آدیداس ۱۴۰۲
کفش آدیداس ۱۴۰۲
کفش آدیداس ۱۴۰۲
کفش آدیداس ۱۴۰۲
کفش آدیداس ۱۴۰۲
کفش آدیداس ۱۴۰۲
کفش آدیداس ۱۴۰۲
کفش آدیداس ۱۴۰۲
کفش آدیداس ۱۴۰۲
کفش آدیداس ۱۴۰۲
کفش آدیداس ۱۴۰۲

سطحی که روی آن ورزش می‌کنید

سطحی که قرار است روی آن ورزش کنید و بدوید نقش مهمی در انتخاب کفش ورزشی دارد. مثلا اگر قرار است روی سطحی صاف که مخصوص پیداده‌روی طراحی شده ورزش کنید و بدوید، نیازی نیست که کفش‌هایی با آج درشت بخرید و یک کفش صاف هم می‌تواند برای این کار مناسب باشد.

در مجموع این دو نکته را موقع خرید کفش ورزشی در نظر بگیرید:

اگر در مسیرهای پیاده‌روی می‌دوید، به آج کمتر نیاز دارید و کفشتان باید سبک‌تر باشد.
اگر در مسیرهای طبیعی مثلا در راه‌های کوهستانی و غیرمسطح می‌دوید، بهتر است از کفش‌هایی با آج بیشتر و دارای کفی نرم و مناسب استفاده کنید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 181 views بار دسته بندی : تقویم تاريخ : 5 جولای 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.