تایجی ماهینی: طارمی و تیم ملی به هم نیاز دارند - تایجی

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع میانی و کناری سابق پرسپولیس معتقد است این تیم می تواند برای ششمین مرتبه با رفع نقاط ضعف قهرمان لیگ برتر بشود.

به گزارش فوتبالی، حسین ماهینی در حاشیه تمرین تیم فوتبال سایپا در گفتگویی با خبرنگاران درباره شرایط این تیم که منجر به تغییر سعید اخباری شد، اینطور حرف هایش را آغاز کرد: ما پارسال بعد از آن شرایطی که در بازی با پیکان اتفاق افتاد و حقمان نبود به لیگ یک سقوط کنیم، امسال هم کمی دیر تمرینات را شروع کردیم و در چند مسابقه با اینکه شایستگی برد را داشتیم، متاسفانه برنده بازی نشدیم. الان هم تازه ۱۰ هفته گذشته و ۲۴ هفته باقی مانده است. جا دارد از آقای سعید اخباری و کادرشان تشکر کنم ولی به هر حال فوتبال است و هر اتفاقی ممکن است رخ بدهد.

او سپس به حضور روانخواه اشاره کرد و گفت: من با آقای روانخواه دوستی دیرینه ای دارم. در تیم امید با هم بوده ایم. سالیان سال است هم را می شناسیم. ایشان مربی ای جوان و خیلی خوب است و در این سه چهار روزی که آمده، تمرینات خیلی خوبی انجام داده ایم. همه راضی هستند. امیدوارم از این بازی بردهایمان را شروع کنیم و مطمئنم در آخر فصل یکی از تیم هایی که صعود خواهد کرد، سایپاست.

ماهینی سپس در مورد داوری و اینکه سه هفته پنالتی های محرز برای سایپا گرفته نشده است، بیان کرد: داوری همه جا مشکل دارد. در لیگ برتر هم همین مشکل دیده می شود. نمی توانیم بگوییم داوران مقصر هستند، چون امکانات ندارند. برای تیم ما بوده و برای تیم های حریف هم بوده است. هیچ تیمی در دنیا نمی تواند بگوید داوری ها همیشه به نفع من بوده و یا به ضرر من بوده است. فکر می کنم باید این مسائل را از روی داوری برداشت و یک  مقدار بها به داوران بدهند. یک مقدار بیانیه نویسی  را کمتر کنند و اگر این اتفاق ها بیفتد، داور هم می تواند بهتر کند. به هر حال بازیکن و مربی هم اشتباه می کند و داور هم مطمئنا اشتباه می کند ولی این فشارها شرایط داوری را هفته به هفته و سال به سال بدتر می کند.

از ماهینی در رابطه با لیگ برتر و مدعیان این دوره از مسابقات پرسیده شد و او در واکنش به این سوال بیان کرد: امسال ۵ تیم برای قهرمانی می جنگند و برای بقیه برای نیفتادن. پرسپولیس، استقلال، سپاهان، گل گهر و فولاد به نظرم مدعیان قهرمانی هستند.

سوال آخر از ماهینی در رابطه با شرایط مهدی طارمی بود و او در واکنش به این سوال گفت: من بعد از این ماجرا با مهدی صحبت کردم. به نظرم تیم ملی و مهدی طارمی به هم نیاز دارند. این سوء تفاهمی بود که ایجاد شد. با این حال کمکی که مهدی می‌تواند به تیم ملی داشته باشد، خیلی مهم است. چون ما به جام جهانی هم صعود می کندو در آنجا به مهدی نیاز داریم. امیدوارم دیگر چنین اتفاق هایی رخ ندهد.

درنهایت مدافع سابق پرسپولیس در رابطه با تغییرات تیم اضافه کرد: تغییراتی که در تیم انجام شد، برای هماهنگی نیاز به زمان داشتند. خدا را شکر بازی قبلی را بردند و امیدوارم امسال هم تیم قهرمان بشود.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 174 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 26 ژانویه 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.