تایجی لیفت ابرو ۱۴۰۲ ساده و شیک / جدیدترین مدل لیفت ابرو - تایجی

لیفت ابرو ۱۴۰۲ ساده و شیک / جدیدترین مدل لیفت ابرو، بهترین مدل لیفت و لمینت ابرو ۲۰۲۳ دخترانه و زنانه، مدل ابرو جدید ۱۴۰۲، انواع لیفت و لمینت زیبا مناسب دختران و زنان در سال جدید

لیفت ابرو ۱۴۰۲

یکی از اعضای چهره که در چگونه به نظر رسیدن آن تاثیر به سزایی دارد، ابرو می باشد. ابرو قاب چشم و عضوی برای دادن حالت به چهره می باشد. لیفت ابرو یکی از روش هایی است که در شاداب و بشاش به نظر رسیدن روحیه شخص، تاثیر می گذارد.

جدیدترین مدل های لیفت و لمینت ابرو در سال ۱۴۰۲ – ۲۰۲۳ را در ادامه خواهید دید.

لیفت ابرو ۱۴۰۲
لیفت ابرو ۱۴۰۲

مساله زیبایی همواره یکی از دغدغه های خانم ها بوده و هست و خوشبختانه راه های بسیاری برای رهایی از این دغدغه ها وجود دارد. زیبایی ابرو ها هم میتواند یکی از این دغدغه ها باشد. خانم های زیادی بنا به دلایل مختلف وراثتی و تغذیه ای با مساله کم پشتی ابرو مواجه هستند.

و راه حل این موضوع لیفت و لمینت ابروست.

لیفت ابرو ۱۴۰۲
لیفت ابرو ۱۴۰۲

لیفت ابرو یکی از روش های نوین و بی دردسر برای زیبایی ابرو میباشد که این روزا طرفداران بسیاری در بین خانم های زیبا پسند دارد.باید توجه داشته باشید این روش عملکرد متفاوتی نسبت هاشور ابرو دارد و این دو نباید اشتباه گرفته شود.

لیفت ابرو ۱۴۰۲
لیفت ابرو ۱۴۰۲

در هاشور ابرو آرایشگر بر روی پوست صورت کار کرده و از روش های میکروبلیدینگ و میکروپیگمنتیشن برای طراحی و قرینه سازی و فرم دادن به ابرو استفاده میشود. این در حالیست که لیفت کار ساده و بی دردسری است که به وسیله یک ماده مخصوص و براش انجام می پذیرد.

لیفت ابرو ۱۴۰۲
لیفت ابرو ۱۴۰۲
لیفت ابرو ۱۴۰۲
لیفت ابرو ۱۴۰۲
لیفت ابرو ۱۴۰۲
لیفت ابرو ۱۴۰۲
لیفت ابرو ۱۴۰۲
لیفت ابرو ۱۴۰۲
لیفت ابرو ۱۴۰۲
لیفت ابرو ۱۴۰۲
لیفت ابرو ۱۴۰۲
لیفت ابرو ۱۴۰۲
لیفت ابرو ۱۴۰۲
لیفت ابرو ۱۴۰۲
لیفت ابرو ۱۴۰۲
لیفت ابرو ۱۴۰۲

لیفت ابرو چیست؟

لیفت ابرو روشی که در آن با استفاده از مواد گیاهی و ارگانیک مخصوصی به همراه براش های مناسب این کار باعث تقویت و همچنین حالت دادن و پرپشتی ابرو ها و همچنین زیبا تر شدن ابرو ها میشود و میتوان گفت یکی از کم هزینه ترین روش های حال حاظر برای زیبایی ابرو به حساب می آید.

آیا لیفت ابرو باعث ریزش ابروها می شود؟

خیر.زیرا این مواد کاملا گیاهی و ارگانیک بوده و در واقع یک تقویت کننده برای ابرو ها به حساب میآید و رشد ابرو ها را تحیرک میکند و به هیچ عنوان باعث ریزش نخواهد شد.

ماندگاری لیفت ابرو

این روش ماندگاری بالایی ندارد و تقریبا به مدت ۳۰ الی ۴۵ روز ابرو های شما را حالت دار و پر پشت نشان میدهد.توصیه میشود تا یک روز پس از انجام عملیات لیفت به صورت خود آب نزنید چرا که آب باعث چسبیدن تار های ابرو به هم میشود و در نتیجه ی کار تاثیر میگذارد.

بعد از پشت سر گذاشتن ۲۴ ساعت شما میتوانید صورت خود را بشویید و دیگر نگران نباشید چرا که بعد از شست وشو از تار های ابرو از هم جدا شده و نتیجه کار را مشاهده خواهید کرد. از خوبی های این روش این است که بعد از اتمام کار شما با خیالت راحت از نتیجه لذت میبرید و مراقبت خاصی نیاز ندارد.

لیفت ابرو در آرایشگاه

لیفت ابرو برای تمام کسانی که با مشکل کم پشتی و ریزش ابرو ها مواجه هستند و کسانی که دارای ابرو هایی با تار نازک و یا حالت ابروی پراکنده هستند مناسب است.

یکی از ساده ترین روش ها برای حالت دادن به ابرو های بی حالت لیفت ابرو می باشد این روش یک روش کاملا گیاهی است پس اگر فکر میکنید ابرو های شما کم پشت است یا علاقه به ابرو های پر پشت و دخترانه دارید حتما از این روش در سالن زیبایی استفاده کنید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 460 views بار دسته بندی : تقویم تاريخ : 17 ژانویه 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.