تایجی شومیز سفید مجلسی ۱۴۰۲ / جدیدترین مدل های شومیز سفید 2023 - تایجی

شومیز سفید مجلسی ۱۴۰۲ / جدیدترین مدل های شومیز سفید ۲۰۲۳، شومیز سفید اسپرت، انواع شومیز دخترانه و زنانه رنگ سفید مدل سال جدید ۱۴۰۲، شومیز جدید ساده و شیک ۲۰۲۳

شومیز سفید

کلمه شومیز برگرفته شده از واژه فرانسوی chemise به معنی بلوز یا ژاکت است که برای خانم ها استفاده می شود. تفاوت شومیز با دیگر بلوز های زنانه در ظاهر لباس است و این لباس ها در دنیای مد با سابقه هستند. شومیز ها را با انواع دامن، شلوارک و شلوار می توان ست کرد.

در ادامه جدیدترین شومیز های سفید رنگ مدل ۱۴۰۲ – ۲۰۲۳ نمایش داده می شود.

شومیز سفید
شومیز سفید
شومیز سفید
شومیز سفید
شومیز سفید
شومیز سفید
شومیز سفید
شومیز سفید
شومیز سفید
شومیز سفید
شومیز سفید
شومیز سفید
شومیز سفید
شومیز سفید
شومیز سفید
شومیز سفید
شومیز سفید
شومیز سفید
شومیز سفید
شومیز سفید

جنس پارچه شومیز

هنگام خرید شومیز به جنس پارچه، نوع بافت و ساختاری که دارد توجه کنید. پارچه یک عنصر مهم و کلیدی است پس کاربرد آن را مشخص کنید. اگر از آن به صورت روزانه استفاده می کنید جنس محکم و خوب بخرید که در اثر شست و شوی مداوم از بین نرود. پارچه هایی که برای شومیز استفاده می شود معمولا از جنس حریر، ساتن، پوپلین نخی، ابریشم، کتان مصری و پلی استر است. از میان این پارچه ها، پارچه پوپلین نخی که بیشتر استفاده می شود پارچه ای است که از کیفیت بالایی برخوردار بوده و مقاوم و نرم است.

یقه و آستین شومیز

برای معیار یقه و آستین، تنگ یا گشاد و آزاد بودن آن مهم است. هرچه یقه و سر آستین شما خشک و سفت تر باشد، لباس شما رسمیت بیشتری دارد. اگر می خواهید استایلی معمولی داشته باشید، یقه و سر آستین را کمی آزاد انتخاب کنید که از حالت رسمی خارج شود. یقه شومیز انواع مختلفی دارد که باید متناسب با اندازه گردنتان انتخاب کنید. سر آستین نباید خیلی پهن، تنگ یا گشاد باشد که از مچ دست بیرون بیاید و روی دست بیوفتد. آستین ها باید به گونه ای باشد که بتوانید حرکات دست خود را به راحتی انجام دهید.

تناسب شومیز با فرم اندام

حتما قبل از انتخاب و خرید شکل و فرم بدنتان را بشناسید و بدانید که شکل اندامتان در کدام دسته سیب، گلابی، ساعت شنی، مستطیل و مثلث قرار دارد. اگر شومیز متناسب با اندام خود را انتخاب نکنید نمی توانید به آن استایلی که مد نظرتان است برسید. اگر اندامتان به شکل سیب است شومیز با کمر پهن بخرید. اگر به شکل گلابی است بالاتنه تنگ و پایین تنه گشاد مناسب است. اگر ساعت شنی هستید باید شانه و ران در شومیز آزاد و گشاد باشد. اندام مستطیلی از شومیز های اپل دار در شانه استفاده کنند و اگر اندام مثلثی دارید شومیز جذب بخرید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 201 views بار دسته بندی : تقویم تاريخ : 24 ژانویه 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها