تایجی روتختی ۱۴۰۲ جدید / روتختی مدل ۲۰۲۳ شیک و ساده - تایجی

روتختی ۱۴۰۲ جدید / روتختی مدل ۲۰۲۳ شیک و ساده، روتختی مدرن، روتختی دونفره، روتختی عروس، روتختی جدید و شیک مدل ۱۴۰۲ – ۲۰۲۳

روتختی ۱۴۰۲

روتختی پارچه مستطیل شکلی است که برای پوشاندن تشک و کسانی که روی آن می‌خوابند استفاده می‌شود. روتختی در دو نوع کاوری و لحافی ارائه میگردد. کاوری یعنی لحاف از کاور جدا می‌شود و شستشو راحت‌تر است اما در روتختی لحافی کاور به لحاف دوخت شده و شستشو زمان بر و دشوار تر است.

در ادامه جدیدترین مدل های روتختی ۱۴۰۲ – ۲۰۲۳ نمایش داده می شود.

روتختی ۱۴۰۲
روتختی ۱۴۰۲

در هنگام چیدمان دکوراسیون اتاق خواب، تمام زیبایی و جلوه آن با انتخاب یک روتختی مناسب تکمیل می‌شود. از طرف دیگر، انتخاب ملحفه و روتختی مناسب، ازنقطه‌ نظر بهداشت و آرامش خواب تأثیر غیرقابل انکاری دارد.

روتختی ۱۴۰۲
روتختی ۱۴۰۲

اگرچه روتختی زیبا، در زیبایی اتاق خواب نقش به سزایی دارد، با این وجود در هنگام خرید نباید تنها به این نکته توجه کرد؛ زیرا کیفیت و استحکام روتختی موضوع مهمی است که حتماً باید به آن توجه گردد. انتخاب ملحفه نرم و مناسب در روتختی ، خواب آرام و راحتی را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

روتختی ۱۴۰۲
روتختی ۱۴۰۲

روتختی می‌بایست ازلحاظ رنگ و طرح با اتاق‌خواب هماهنگی داشته و به آن رنگ، حجم و عمق ببخشد. برای این منظور بهتر است که در فصول سرد سال از روتختی‌هایی با رنگ‌های گرم و تیره همچون زرشکی و سورمه‌ای و در فصول گرم از رنگ‌های سرد و کم‌رنگ استفاده نمود.

روتختی ۱۴۰۲
روتختی ۱۴۰۲
روتختی ۱۴۰۲
روتختی ۱۴۰۲
روتختی ۱۴۰۲
روتختی ۱۴۰۲
روتختی ۱۴۰۲
روتختی ۱۴۰۲
روتختی ۱۴۰۲
روتختی ۱۴۰۲
روتختی ۱۴۰۲
روتختی ۱۴۰۲
روتختی ۱۴۰۲
روتختی ۱۴۰۲

نکته مهم در انتخاب روتختی

به هنگام چیدمان اتاق‌خواب، بهتر است که انتخاب روتختی در انتهای کار، یعنی زمانی که دکوراسیون تکمیل گردید، انجام شود. در این صورت به راحتی می توان روتختی متناسب با چیدمان اتاق خواب انتخاب نمود.

پارچه روتختی

نکته مهم دیگری که در انتخاب پارچه روتختی مناسب می بایست در نظر گرفت،آب و هوای مکانی است که در آن زندگی می‌کنید. در صورتی که در مکانی سردسیر زندگی می‌کنید، بایستی روتختی ضخیم‌ ترو لحاف مانندی انتخاب کنید، در غیر این صورت روتختی‌های نازک گزینه مناسب‌تری خواهند بود. روتختی‌های پنبه‌دوزی شده یا روتختی‌های چندتکه برای استفاده در فصل تابستان و نیز مناطق گرم مناسب هستند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 158 views بار دسته بندی : تقویم تاريخ : 2 فوریه 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها