تایجی خیانت داماد به عروس وسط مراسم؛ نقشه مادرشوهر بود!! - تایجی

مادر شوهری که در عرض چند دقیقه عروسی را بهم زد

انتشار ماجرای عجیب بهم خوردن عروسی زوج جوان به دلیلی باورنکردنی باعث تعجب و واکنش کاربران فضای مجازی شد. این اتفاق تلخ به دلیل اقدامی غیر انسانی از طرف مادر داماد بود که جزئیاتش را در بخش گوناگون و سرگرمی جورواجور خواهید خواند. دختری اهل تونس، در صفحه فیس بوک خود این داستان غم انگیز را به اشتراک گذاشت و گفت که چگونه بهترین روز زندگی او به یک کابوس تبدیل شد.

عروس جوان داستان ما پس از آشنایی با پسری بظاهر عاشق‌پیشه و سپری کردن دوران نامزدی، تدارکات برگزاری مراسم ازدواج شان را فراهم کردند.

همه چیز مهیا بود و تعداد زیادی میهمان دعوت شده بودند. به دلیل اصرار آقای داماد؛ عروس و مادر شوهر تا پیش از روز عروسی یکدیگر را ندیده بودند و آن شب اولین دیدار آنها رقم می خورد برای همین دختر جوان بسیار هیجان زده و البته مضطرب بود گویا میدانست قرار است اتفاقی تلخ در این شب مهم برایش بیفتد.

عروسی

لحظه دیدار فرا رسید و مادرشوهر و عروس همدیگر را ملاقات کردند. مراسم عروسی در حال برگزاری بود، مهمانان همه حضور داشتند، اما مادرشوهر برنامه ای دیگری در سر داشت که در نهایت آن را عملی کرد.

مادر داماد در مقابل همه، به پسرش نزدیک شد و از او خواست که عروسی را لغو کند و ادعا کرد که عروس “خیلی کوتاه و زشت” است و او ارزش ازدواج را ندارد. او قبلاً فقط عکس های عروسش را دیده بود و ظاهراً پس از دیدن حضوری او بسیار ناامید شده بود و تصمیم نداشت اجازه دهد پسرش با او ازدواج کند.

این صحبت ها و اظهار نظر مادر داماد برای عروس و خانواده اش خوشایند نبود و با واکنش آنها روبرو شد. داستان آنجا غم انگیز تر شد که داماد طرف مادرش را گرفت و با وجود درخواست های چند نفری که در مراسم عروسی شرکت کردند، عروس بینوا را رها کرد و با مادرش رفت. مهمانان از واکنش داماد متحیر شدند و عروس به همراه خانواده اش در اوج ناراحتی، محل مراسم را ترک کرد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 134 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 5 سپتامبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.