تایجی ۵ سرویس برتر رسم مدار الکترونیکی آنلاین - تایجی

نرم افزار های مختلفی برای طراحی مدار الکترونیکی ⚡ وجود دارد. اما راه ساده دیگری برای رسم مدار بدون نیاز به برنامه نیز وجود دارد و آن استفاده از سرویس های آنلاین است. امروز در رهنامه برترین سرویس های رسم مدار الکترونیکی آنلاین را به شما معرفی خواهیم کرد.

سایت شبیه سازی و طراحی مدار الکترونیکی آنلاین

Best Online Services for Create Circuit Simulation

سرویس های آنلاینی که در این بخش به شما معرفی می کنیم، قابلیت رسم و تست یک مدار را به صورت کامل در اختیار شما قرار می دهند. برای شروع پس از ورود به سایت مورد نظر، مدار را با المان های مورد نظر رسم کنید. در نهایت مقادیر المان ها را هم وارد کرده و مدار را راه اندازی کنید.

سرویس Circuit برای رسم مدار الکترونیکی آنلاین

قطعا می توان گفت که یکی از بهترین سرویس های طراحی مدار الکتریکی آنلاین، سرویس Circuit می باشد. ویرایشگر این سرویس آنلاین از شماتیک های آسان استفاده می کند تا کار را برای شما آسان تر کند. همچنین شبیه سازی مدار آنالوگ و دیجیتال در چند ثانیه انجام می شود. قابل ذکر است که شماتیک حرفه ای مدار شما به صورت PDF نیز آماده می شود. برای استفاده از این سرویس نیازی به نصب هیچ برنامه ای نیست و فقط کافیست تا روی دکمه Launch CircuitLab کلیک کنید.

همینطور برای طراحی نمودار هم پیشنهاد می کنیم مطلب آموزش رسم نمودار سه بعدی، خطی، قطبی، توابع ریاضی و.. آنلاین را هم مطالعه نمایید.

رسم آنلاین مدار الکتریکی با سرویس EasyEDA

ابزار طراحی مدار الکترونیکی آنلاین EasyEDA دیگر گزینه شما برای استفاده می باشد. طبق آمار های اعلام شده تا کنون بیش از ۱٫۵ میلیون مهندس برای طراحی بیش از ۵ میلیون مدار از این سرویس استفاده کرده اند. با کتابخانه گسترده ای که در این سرویس در اختیار شما قرار می گیرد، می توانید به راحتی روی طراحی خود تمرکز کنید. EasyEDA از لینک مستقیم به بیش از ۲۰۰۰۰۰ قطعه موجود در زمان واقعی در LCSC پشتیبانی می کند.

سرویس PartSim برای شبیه سازی مدار الکتریکی آنلاین

PartSim یک سرویس شبیه سازی مدار رایگان  با کاربرد آسان است که در مرورگر شما اجرا می شود. PartSim شامل موتور شبیه سازی SPICE و ابزار ضبط شماتیک مبتنی بر وب و یک نمایشگر شکل موج گرافیکی است. نمونه های مختلفی برای تست در این سرویس گنجانده شده اند.

سرویس Circuit Diagram جهت رسم مدار الکتریکی

اگر بخواهیم به طور خلاصه بگوییم، Circuit Diagram یک سرویس رایگان و کاربر پسند برای رسم مدار الکتریکی ساده و.. می باشد. برای ساخت مدار فقط کافیست تا اجزای سازنده را با مکان نما جا به جا کنید. بعد از طراحی مدار را به عنوان تصویر برداری مقیاس پذیر خروجی بگیرید و آن را اشتراک بگذارید. همینطور می توانید مدار های طراحی شده را در اکانت خود در سایت ذخیره کنید.

 آزمایشگاه مجازی الکترونیک Falstad

در نرم افزار طراحی مدارات الکترونیکی آنلاین Falstad هنگامی که یک اپلت را راه اندازی کنید، شماتیک متحرک از مدار را مشاهده خواهید کرد. در مدار اگر موس را روی هر قسمت از مدار حرکت دهید، در گوشه پایین شرح کوتاهی از آن قطعه و وضعیت فعلی را مشاهده خواهید کرد. همینطور مدار های آماده زیادی برای آزمایش شما وجود دارد.

در پایان اگر قصد طراحی نمای ساختمان هم داشتید، مطالعه مطلب آموزش و معرفی ۲ سرویس طراحی نمای ساختمان آنلاین را هم فراموش نکنید.

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 190 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 14 ژانویه 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.