تایجی راهنمای آپدیت برنامه های اندروید - تایجی

آپدیت نرم افزار ها ? در سیستم عامل بعضی از مواقع باعث ایجاد محدودیت ها یا اشکالاتی در نرم افزار می شود. برای بازگشت به آپدیت قبلی برنامه اندروید با آموزش ۳ روش حذف آپدیت برنامه های اندروید همراه رهنامه باشید.

نحوه بازگشت و حذف آپدیت برنامه اندروید

How To Return And Delete Android App Update

بعضی از شرکت ها برای گسترش شرکت خود محدودیت هایی در نسخه های جدید تر نرم افزار اعمال می کنند که می تواند دلیل آن سود، مخاطب و … باشد. همچنین در مواقعی این نرم افزار پس از آپدیت ممکن است با گوشی شما ناسازگار شود و دیگر نتوانید از آن استفاده کنید. برای حل تمام این مشکلات و یافتن پاسخ سوال چگونه آپدیت برنامه اندروید را حذف کنیم این آموزش را دنبال و روش های مختلف را امتحان کنید.

آموزش حذف آپدیت برنامه های اندروید

ابتدا وارد تنظیمات گوشی خود شوید. آیکون تنظیمات به صورت یک چرخ دنده است که با نام Settings شناخته می شود.

با پایین بروید تا به گزینه Apps برسید. این گزینه ممکن است در اندروید ها و گوشی های مختلف مکان های مختلفی داشته باشد. پس از ضربه زدن بر روی این گزینه باید تمام نرم افزار های نصب شده در گوشی خود را مشاهده کنید.

سپس از قسمت بالا صفحه سمت راست گزینه سه خط یا سه نقطه را انتخاب کنید. این گزینه برای شما یک منو کشویی باز خواهد کرد. از بین گزینه های منو کشویی، Show System را انتخاب کنید این گزینه معمولا در ابتدا منو قرار دارد. این گزینه برنامه های سیستمی گوشی شما را نمایش می دهد.

نرم افزار مورد نظر خود را انتخاب نمایید. نرم افزار ها در این لیست بر اساس حروف الفبا انگلیسی مرتب می شود که می تواند در پیدا کردن برنامه مورد نظر به شما کمک کند.

دقت داشته باشید که فقط آپدیت نرم افزار هایی را می توانید حذف کنید که قبلا نسخه قبلی آن نرم افزار بر روی گوشی شما نصب بوده باشد.

پس از ورود به صفحه نرم افزار در بالا صفحه سمت راست بر روی گزینه ⋮ (سه نقطه یا خط عمودی) ضربه بزنید. اگر این گزینه را مشاهده نمی کنید امکان حذف آپدیت نرم افزار با این روش را ندارید و از روش های دیگر برای این کار استفاده کنید.

در منو کشویی باز شده یک گزینه به نام Unistall Updates مشاهده خواهید کرد که با ضربه زدن بر روی آن یک پنجره پاپ آپ برای شما باز خواهد شد.

در پنجره پاپ آپ باز شده گزینه OK را از قسمت پایین سمت راست پیام ظاهر شده انتخاب کنید. با زدن این گزینه آپدیت نرم افزار پاک می شود و دیگر هیچ راه برگشتی جز نصب دوباره آپدیت نخواهد داشت.

توجه: دقت داشته باشید که این کار ربطی به نصب دوباره آپدیت ندارد و شما می توانید بدن هیچ محدودتی دوباره این نرم افزار را آپدیت کنید.

حذف بروزرسانی برنامه اندروید ۸ و بالاتر

در ابتدا نرم افزار APK Installer را نصب کنید. برای این کار به Google Play بروید و کلمه “APK Installer” را جستجو کنید. در این قسمت باید نرم افزار APK Installer را در ابتدا لیست مشاهده نمایید، بر روی آن ضربه بزنید تا وارد قسمت اطلاعات نرم افزار شوید. در آخر هم برای نصب نرم افزار بر روی گزینه Install ضربه بزنید.

قبل از انجام مراحل دیگر ابتدا باید مدل و دیگر اطلاعات گوشی خود را بفهمیم. برای این کار به Google Play بروید و نام Droid Hardware Info را در قسمت جستجو سرچ کنید.

سپس بر روی نرم افزار Droid Hardware Info ضربه بزنید تا به قسمت اطلاعات نرم افزار بروید. برای نصب آن از دکمه Install کمک بگیرید. پس از کامل شدن مراحل نصب بر روی Open ضربه بزنید تا نرم افزار اجرا شود. این نرم افزار می تواند به شما کمک تا اطلاعات کاملی از گوشی خود به دست آورید.

شما باید بعد از باز کردن نرم افزار صفحه ای شبیه به عکس زیر مشاهده کنید. در این قسمت باید مقدار OS Version و DPI را در برگه ای یادداشت کنید تا بعدا از آن استفاده کنیم. مقدار DPI تا حدودی به مقدار رزلوشن صفحه نمایش گوشی شما مرتبط است و در قسمت Software Density نمایش داده می شود. مقدار OS Version همان نسخه سیستم عاملی است که بر روی گوشی شما نصب شده است.

شناسایی اطلاعات سخت افزاری با Droid Hardware Info

روش زبانه Systemدر قسمت بالا صفحه نرم افزار ضربه بزنید. در این قسمت می توانید تمام اطلاعات سخت افزاری گوشی خود را مشاهده کنید ولی در قسمت قبل فقط می توانستید اطلاعات نرم افزار گوشی خود را مشاهده نمایید.

در این قسمت شما باید به دو مقدار CPU Architecture و Instruction Sets توجه کنید. در این قسمت باید متوجه شوید که گوشی شما از چیپست ARM بهره میبرد یا چیپست X86. در تلفن های همراه منظور از سی پی یو با معماری ARM منظور همان ۶۴ بیتی و منظور از X86 همان ۳۲ بیتی است.

اگر یکی از قسمت های CPU Architecture یا Instruction Sets مدل سی پی یو گوشی شما را ۶۴ بیتی تشخیص می دهند یعنی شما در نصب نرم افزار های ۳۲ بیتی و ۶۴ بیتی مشکلی نخواهید داشت ولی اگر این دو مقدار سی پی یو گوشی شما را ۳۲ بیتی تشخصی می دهند شما در گوشی خود نمی توانید برنامه های ۶۴ بیتی نصب کنید. معمولا رایج ترین سی پی یو های بکار برده شده در تلفن های همراه Arma64 است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 351 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 4 آگوست 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.